MÚSICA, POESÍA E XIMNASIA MENTAL

Hoxe a desfrutar da música e dos xogos matemáticos. Ben merecido o temos todos. Nos comentarios escribídenos se vos gusta ou non e se dades feito os retos. Parabéns polo voso traballo, pero non vos desconectedes, que imos falar mañá de como organizar a videoconferencia.

MÚSICA, POESÍA  E XIMNASIA MENTAL

MATEMÁTICAS
  • Imos resolver dous retos de razonmento matemático e verbal: Reto 1 e Reto2. Ánimo que son doados, son xusto para a vosa idade. Hala, a derreter un ppouco os miolos.
LINGUA GALEGA
  • Escoitade esta entrevista a Sés, unha das mellores cantantes de Galicia neste momento.
  • Agora escoitade a cantiga que lle dá título ao CD TRONZAR OS VALOS. Sacou CDs novos, pero a nós esta é unha das cancións que máis nos gusta.
  • A ver se vos gus ta esta outra en directo: NON SON FADA

Comentários

  1. Maña vamos facer unha videoconferencia ? E é cando vamos facer o preguntoiro de C.C.S.S.?
    Un saúdo, Xian.

    ResponderEliminar
  2. Ola. Fixen todo.
    As cancións non me gustaron moito pero entendin o que di. Fala un galego raro e pronuncia moi forte a g.
    Saudos

    ResponderEliminar
  3. Ola, retos feitos y escoitada a entrevista a Ses e as cancións, aínda q non son o meu estilo. Un saúdo.

    ResponderEliminar
  4. Bos días, xa rematei ,fixen todo o de mates gustoume moito o e as cancións.........
    Bicos.Un saúdo.

    ResponderEliminar
  5. Ola Manuel, xa rematei as tarefas e os retos foronme fáciles, sobre todo o primeiro.
    Gustáronme moito as cancións.
    Unha aperta virtual.

    ResponderEliminar
  6. Bos dias.
    Eu non entendin o reto 2 o dos somos si pero o das horas non.
    Un saudo

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Daniel, estate atento, ao mellor algún compañeir@ pode darche unha pista. En caso contrario fareino eu.

      Eliminar
  7. Ola Irene . Bos días , xa fixen os retos de matematicas e son moi doados como dis ti .
    A min gustoume moito a cantiga .
    Un saúdo , coidate .

    ResponderEliminar
  8. Ola Manuel, xa fixen todo e tamen escoitei as cantigas e eu e a miña nai fomos a dous concertos dela e en un a miña nai fixolle un ramo de flores. Unha aperta May

    ResponderEliminar
  9. Ola Irene son Uxía V. Eu xa escoitei todas as cancións e fixen os retos

    ResponderEliminar
  10. Como a algúns e algunhas de vós vos resultaron moi doados de resolver os retos, podedes darlle algunha pista aos compañeir@s que teñen máis dificultades no reto das HORAS.
    Lembrade, dixen pistas, non escribir a solución.

    ResponderEliminar
  11. Hai algunas horas que xa chas di, enton ao final entre iso e o debuxo , se hai balón se non o hai...

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Vale Iago, entón, a que hora se deita e se levanta MAR?
      Cal é o seu soño?

      Eliminar
  12. Respostas
    1. Din feito todos os retos, as cancions non me gustaron moito.

      Eliminar
  13. Podo responder por Iago?
    Un saúdo Xian 6 A

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Como Iago parece que xa non está, podes responder ti, Xian.

      Eliminar
  14. Mar se despierta a las 6:30 y se va a dormir a las 9:45

    ResponderEliminar
  15. E muller q come a Tortilla é a A. Un saúdo

    ResponderEliminar
  16. Non me gustaron as cancions ,
    SERGIO

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Non me gustaron pero, valoro a pureza da letra, son sergio

      Eliminar
  17. Ola Irene. Xa rematei todo. O de Galego non me gustou moito, pero valoro o seu traballo. Unha aperta.

    ResponderEliminar

Enviar um comentário

Mensagens populares deste blogue

ACTIVIDADES PARA O MARTES, 24 DE MARZO

RETOS MATEMÄTICOS E RITMOS DIFERENTES