ACTIVIDADES PARA O MÉRCORES, 6 DE MAIO

Ola, bo día. Xa nos chegaron moitas coplas. Son unha marabilla. Xa veredes, cando as publiquemos, que chulas van quedar!

ACTIVIDADES PARA O MÉRCORES, 6 DE MAIO

MATEMÁTICAS

  • Abrid las páginas siguientes de la prueba de competencias y continuad con los ejercicios de dicha prueba.


LINGUA GALEGA


    • Imos continuar coa proba de competencias que comezamos a semana pasada. Abride esta ligazón e facede as actividades da páxina 25.
    •  Lembrade que a diferenza entre oración e frase é que a oración leva o verbo explícito e a frase non. Recordade tamén que o suxeito é quen fai a acción que indica o verbo que está no predicado, e que o predicado nos di  o que fai o suxeito e dentro del vai sempre o verbo.

    CIENCIAS NATURAIS (6º A)
    • Volvede ver o vídeo que vos subimos onte e continuade a facer os seguintes exercicios:

    • 6.- Enumera as características principais das aves.
    • 7.- Qué tipos de plumas teñen as aves?
    • 8.- Explica mediante un esquema e poñendo exemplos como se clasifican as aves segundo a súa alimentación.
    • 9. Cal é o nome das dúas únicas aves que non poden voar?
    • 10.- Explica brevemente cales son as características comúns a todos os peixes.
    • 11.- Cantos tipos de aletas teñen os peixes? Cales son?
    • 12.- Explica o proceso de respiración dos peixes.

    CIENCIAS NATURAIS (6º B)
    • Exercicos 4,5 e 6 da páxina 74.

    Comentários

    1. Respostas
      1. Moi ben! Pois agora descansa, desfruta do día e reláxate. Dá un bo paseo. Un saúdo.

        Eliminar
    2. Hola Manuel.
      Xa acabei todo.
      Un saúdo Candela

      ResponderEliminar
    3. Respostas
      1. Ola son Mateo. Todo rematado.

        Eliminar
      2. Este comentário foi removido pelo autor.

        Eliminar
      3. Moi ben aos dous! Se queredes podedes dar a solución ao primeiro exercicio de mates de onte e así vamos corrixindo entre todos e todas. Unha aperta,

        Eliminar
    4. Ola Manuel, son Alba. Eu xa rematei todo. Un saudo.

      ResponderEliminar
      Respostas
      1. Este comentário foi removido pelo autor.

        Eliminar
      2. Bravo Alba! Podes dar ti a solución do 2º exercicio de onte para corrixir entre todas? Unha aperta.

        Eliminar
      3. Eu fixenno así:
        4+8+5+6+2=25 niñ@s durante toda la semana
        25:5=5 media diaria.
        SOLUCIÓN; el número medio de niños y niñas atendidos es 5 al día.
        Un saúdo Alba.

        Eliminar
      4. Perfecto Alba! Moi ben explicado ademais. Unha aperta.

        Eliminar
    5. Hoxe vamos corrixir Matemáticas de onte? Un saúdo, Xian 6 A

      ResponderEliminar
      Respostas
      1. Gostaches do mecanismo de onte? Ben, pois dá ti a solución do 3º exercicio de mates de onte. Unha aperta.

        Eliminar
      2. Acabo de ver esto, sentoo moito, e que a maña fun ao dentista e non o Vin.

        Eliminar
      3. Non te ptreocupes, Xian. Estamos en tempo. Dá o resultado cando poidas, para ir corrixindo entre todos e todas. Unha aperta.

        Eliminar
      4. Púxencho na primeira resposta ao teu comentario: o 3º exercicio de onte.

        Eliminar
      5. Coinciden o día 27.Era ese e está Ben?

        Eliminar
      6. Está ben. Como se calcula? Cal é o procedemento? Explícao. Unha aperta.

        Eliminar
      7. Hai dous médicos e o primero e o que realiza guardia cada 4 días e o segundo o que o fai cada 5 días e de de o día 7 hai que ir sumando a cada un e volven a coincidir o día 27

        Eliminar
      8. E hai algún método matemático que cho permita calcular e que non sexa ir contando até que coincidan? É un método que estudamos este ano e que se fai para evitar este conteo, porque imaxínate que fosen números moi grandes...como farías?

        Eliminar
    6. Ola son Uxía V. , eu xa rematei todo.
      Un saúdo.

      ResponderEliminar
      Respostas
      1. E ti podes dar a solución do 4º exercicio de mates de onte? Despois de comer, debatimos os resultados e os procedementos. Unha aperta.

        Eliminar
    7. Respostas
      1. Moi ben Óscar! Pois ti e Iago enviade o resultado do último exercicio de mates de onte. A ver como continuamos a corrección entre todos. Unha apertaa.

        Eliminar
    8. Bos días Irene , xa rematei todo .
      Un saúdo coidate .

      ResponderEliminar
      Respostas
      1. Ben feito Iago! Enviade ti e Óscar o resultado do último exercicio de mates de onte, a ver se coincidides. Despois, se cadra vos mandamos que expliquedes o procedemento ou procedementos que tivestes que usar para chegar a tal resultado. Unha aperta.

        Eliminar
    9. Ola Irene xa rematei todo, tiben algunha dubida co 27 e co 28 de matematicas, pero do resto todo ben. Saudos. Ainhoa.

      ResponderEliminar
      Respostas
      1. Ola Ainhoa! E que tal che foi coas dúbidas? conseguiches entender todo? Comproba ben todo o que fixeches e así mandámosche a ti dar algún resultado das tarefas de mates de hoxe, se che apetece. Unha aperta.

        Eliminar
      2. Mais ou menos, o resto fixeno todo.

        Eliminar
    10. Non te preocupes, que índa as estamos recibindo e hainas que arranxar e facer un documento engarzando todas as que poidan valer. Aínda nos vai levar un tempiño. Dá guato contigo, verte sempre con tanto interese. Un saúdo.

      ResponderEliminar
    11. Moi ben, Xandre. Non te agobies, que estás a facer os traballos ben, hai que enviar as tarefas que vós pedimos e poñémosvos un prazo, para que cheguen ordenadas no tempo, pero, cando non se pode ou non dá tempo, pódense enviar despois. Ás veces, hai problemas de rede e todo ten que esperar. hai que adaptarse ás circunstancias. Unha aperta.

      ResponderEliminar
    12. Lembra que, polo menos, son dúas. Ánimo e creatividade.

      ResponderEliminar
    13. Ola. Eu no último exercicio de onte escollin a C.

      ResponderEliminar
    14. Respostas
      1. Moi ben os dous! Agora poñede nunha expresión matemática ou operación combinada ese enunciado c que ten como igual número 52 e facédea paso a paso, para ver o procedementp que leva ao resultado. Unha aperta,

        Eliminar
      2. 2× (5×5) + (2×1) = 2×25 +2 =50+2=52

        Eliminar
      3. Como porías 5 al cuadrado, que non sexa 5x5? Corríxeo na expresión matemática.

        Eliminar
      4. Non o sei por na tablet. Non o atopo. Pero sería 5 co 2 pequeniño arriba

        Eliminar
      5. Si, sería así, porque eu tampouco o sei poñer no comentario co teclado do computador, pero creo que nos entendimos, habería que escribir a potencia. Moi ben, Óscar!

        Eliminar
    15. Ola Irene, todo realizado sen ninguna dúbida. Gustoume moito a explicación do vídeo de naturais. Só me queda a noticia para facer mañá. Unha aperta.

      ResponderEliminar
      Respostas
      1. Moi ben Fabio! Ti non te agobies co traballo. hai que ter tempo para descansar, saír ao aire libre e entrenar, que supoño que eses entrenamentos non deben ser sinxelos. Non te estresese coas tarefas. Cando non deas acabado algo, déixao para o día seguinte. Unha aperta.

        Eliminar
    16. Ola Irene eu fixeno así :
      5 x 5 = 25 25 x 2 = 50 2 x 1 = 2 50 + 2 = 52 .
      Perdoa e que ayer fun camiñar e despois non me acordei .

      ResponderEliminar
    17. Eo 5 ao cadrado poríao así : 5 en potencia .
      Non puxén o 2 pequeniño por que non o din posto .

      ResponderEliminar

    Enviar um comentário

    Mensagens populares deste blogue

    ACTIVIDADES PARA O MARTES, 24 DE MARZO

    RETOS MATEMÄTICOS E RITMOS DIFERENTES