ACTIVIDADES PARA O MARTES, 19 DE MAIO

ACTIVIDADES PARA O MARTES, 19 DE MAIO

MATEMÁTICAS
  • Abrid este enlace y haced los ejercicios de repaso de las dos páginas. Al acabarlos, por la mañana, enviadlos al correo del blog, para archivarlos en las carpetas de matemáticas.
  • En algunos ejercicios, como los problemas, no basta con poner el resultado, hay que explicar el procedimiento y las operaciones que se necesitan para solucionarlos, como hacíamos en clase.
  • No vale enviarlos después de que estén publicadas en el blog las soluciones, como habéis hecho algunos y algunas con los que tuvisteis que enviar la semana pasada. Hay alumnado que aún los envió hoy y así no los podemos tener en cuenta para haceros un seguimiento de las tareas de mates.
CIENCIAS SOCIAIS
  • Para entender mellor a crise social e política durante o reinado de Afonso XII de Borbón en España, mirade este vídeo sobre a 1ª guerra mundial, na que España foi neutral (non participou), pero que tivo consecuencias tamén para a crise en España do ano 1917.
  • Despois mirade este outro vídeo  máis completo e feito con debuxos tamén da 1ª guerra mundial. Este ten moitos máis detalles e debedes de estar moi concentradas e concentrados para entendelo ben. 
  • Comentade no blogue se vos gustaron e se foi fácil ou difícil para vós comprender a información que se vos dá nestes vídeos.
LINGUA GALEGA
  • Facede a seguinte ficha  da unidade didáctica sobre Ricardo Carvalho Calero que estamos a realizar.

Comentários

  1. Este comentário foi removido pelo autor.

    ResponderEliminar
  2. Non me había dado conta que a semana pasada mandaras enviar as solucións, pero hoxe xa chas envío.
    Un saúdo, Xian, e sentoo moito.

    ResponderEliminar
  3. Non me deixa imprimir a primeira folla de matemáticas non sei porque.
    Xian 6 A.

    ResponderEliminar
  4. Ola Irene , son Uxía V. , eu as fichas que mandaches hoxe de lingua xa as fixen non sei se me confundin eu o outro día , ou fixen de máis ?
    Saúdos

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola. Eu tamen a teño feita. Creo que xa era da semana pasada.

      Eliminar
  5. O de lingua xa o fixemos. Eu fixeno.

    ResponderEliminar
  6. Bo día. Eu tame fixen a ficha de galego.

    ResponderEliminar
  7. Ola, eu tamen fixen a ficha de galego. Son Iria.

    ResponderEliminar
  8. Ola. Xa mandei o de matemáticas e vin os vídeos.
    O que mais me chamou a atención foi o cambio de bando de Italia e que o gran exército ruso saira da guerra. E tamén o papel dos americanos que grazas a eles gañaron a guerra a triple entente.
    A min tamen me gustan os documentais de historia e sobre todo os das antigas civilizacions.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Óscar. É moi positivo que vexades ese tipo de documentais, porque nos axudan, non só a aprender historia, senón tamén a comprender o presente.
      Saúdos

      Eliminar
  9. Ola Manuel
    Eu entendín bastante ben os vídeos, os debuxos axudáronme moito.
    Un saúdo
    Lucía6ºB

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Lucía. Agora que chegamos á temática que a ti che gusta é unha pena que non poidamos debatir en clase, pero imos intentar, mediante vídeos, facer unha breve introducción á Época Comporánea.
      Un saúdo

      Eliminar
  10. Bo día a tod@s. Como ben dicides, hobo un erro á hora de cargar a ficha de Galego, porque esta xa a fixestes o día 13 de maio. Agora non imos pór outra nova, polo que vos queda máis tempo para facer moi ben o resto das actividades.
    Un saúdo

    ResponderEliminar
  11. Xa fixen todos os deberes. Creo que xa fixeramos a ficha de galego, pero fíxena igualmente.
    Un saúdo, Uxía Miranda.

    ResponderEliminar
  12. Ola Manuel, xa rematei as tarefas, a información dos vídeos a entendín e pareceume moi triste.
    Un saúdo.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Breogán, desgraciadamente unha gran parte da historia, tanto antiga como moderna, está moito máis impregnada de tristura ca de ledicia.
      Un saúdo

      Eliminar
  13. Bos días Irene . Todo rematado e vídeos vistos . A segunda guerra Mundial , seima enteira xa que o meu pai mais eu vimos o documental enteiro en DMAX .
    Un saúdo , coidate .

    ResponderEliminar
  14. Ola de novo Irene . Reciviches o domingo , o meu diseño de camiseta .

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Iago. Se non me engano, a túa camiseta é unha que ten un corazón que pon "A amistade reforza o corazón", non si?
      Un saúdo

      Eliminar
  15. Ola Xandre, a historia non só se aprende a través dos libros ou vendo vídeos, tamén as persoas maiores, que viviron outras épocas, nos poden ensinar cousas e darnos a súa versión dos acontecementos. Non as deixes de escoitar.
    Un saúdo

    ResponderEliminar
  16. Ola Irene , son Uxía V. , eu xa vin o video e entendino ben.

    ResponderEliminar
  17. O que máis me chamou a atención foi que moitos países, aliados se uniron a Francia,Reino Unido e Rusia para derrotar á triple alianza.
    Os videos axudáronme.
    Eu xa mandei os deberes de mates.Unha aperta.

    ResponderEliminar
  18. Ola, xa rematei e mandéi os exercicios ao correo, a min os dous videos parecéronme moi interesantes, o segundo máis completo, pero os dous moi fáciles de entender, non entendo como parece que é tan difícil falar dos problemas, sen ter que chegar ao conflicto, xa sabemos de máis guerras posteriores á Primeira Guerra Mundial, pero esperemos que de aquí en diante non haxa máis. Un saudo

    ResponderEliminar
  19. Hola Irene me gustaron mucho los vídeos , ya hice todo , lo de lingua ya lo tenía hecho.Un saludo.

    ResponderEliminar
  20. Os videos gustanme, anda que o segundo gustame moito máis xa que hai máis información e entendinno mellor cos debuxos. Non sei porque Hitler comezou a segunda guerra mundial se Alemania saliu tan mal da primera guerra. O mandato deste home pareceme moi extraño.
    Un saúdo, Xian 6 A

    ResponderEliminar
  21. A min tamen me pasa tiña as fichas de lingua feitas desde o outro día.Porque mandaras faer as dous.Un saudo

    ResponderEliminar
  22. Os videos pareceronme moi interesantes.

    ResponderEliminar
  23. Ola Manuel, xa rematei todo e xa che enviei as fichas de mates, una aperta May

    ResponderEliminar
  24. Ola todo rematado.
    Os videos pareceronme moi interesantes.
    Saúdos

    ResponderEliminar
  25. Ola Manuel son Xián 6B xa fixen todo e Vin os videos e moi triste o meu bisabo tamen me falou da guerra e dice que el viví una e que foi unha desgracia. O de lingua xa o teño todo feito do outro día. Un saúdo xian 6b

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Moi ben, Xian, non te esquezas de enviarme, cando poidas, as fichas de matemáticas de hoxe.
      Un saúdo

      Eliminar
  26. Hola, son Sabela Scaramuzzino.
    Todo rematado

    ResponderEliminar
  27. Ola Irene , son Uxía V. ,xa rematei todos os deberes

    ResponderEliminar
  28. Ola ,xa vin os videos de sociais e a min pareceronme moi tristes
    Saudos , Xurxo

    ResponderEliminar
  29. Ola Mabel, xa fixen todo o traballo que mandaches, un bico May

    ResponderEliminar
  30. Ola Irene. Xa rematei todo, non tiven ningunha dúbida e tamén envieiche o de Matemáticas ao teu correo. Unha aperta.

    ResponderEliminar

Enviar um comentário

Mensagens populares deste blogue

ACTIVIDADES PARA O MARTES, 24 DE MARZO

RETOS MATEMÄTICOS E RITMOS DIFERENTES