ACTUALIZACIÓN DO POST DOS TRABALLOS DE PLÁSTICA DOS ÓRGANOS DO CORPO HUMANO

ACTUALIZACIÓN DO POST DOS TRABALLOS DE PLÁSTICA DOS ÓRGANOS DO CORPO HUMANO

Estou a actualizar a postaxe dos Traballos de Plástica sobre o corpo humano. Entrade nese post para ver se están todos os traballos que enviastes, por se me despistei con algún. Esperade un pouco porque aínda estou a subir as imaxes e, como a net vai tan lenta, igual aínda tarda en subir todas ou mesmo pode fallar, así que, se reparades vós en que falta algún, xa me axudades. Beixiños.

Comentários

  1. Hola, eu esquecinme de mandar o traballo dos órganos do corpo humano, ainda podo mandalo?

    Xurxo

    ResponderEliminar

Enviar um comentário

Mensagens populares deste blogue

ACTIVIDADES PARA O MARTES, 24 DE MARZO

RETOS MATEMÄTICOS E RITMOS DIFERENTES