ACTIVIDADES FINAIS DO TRIMESTRE

FELICES VACACIÓNS DE PASCUA, RAPAZAS E RAPACES!!!!





Ben merecidas as temos...

Durante as vacacións non hai deberes. A XOGAR, DEBUXAR, LER, BAILAR... BEN, E AXUDAR UN BOCADIÑO NA CASA... NON VAI SER SÓ TROULEAR!

Non esquezades dicirlle ás vosas familias que descarguen o ABALARMÓBIL para recibir as vosas NOTAS.


ACTIVIDADES FINAIS DO TRIMESTRE:

6ºA

NATURAIS
MATEMÁTICAS

LINGUA GALEGA
  • Lede este texto e facede as actividades destas dúas fichas.
PLÁSTICA
  • Abride este vídeo e seguide os pasos para realizar unha paisaxe con lápices de cor. 
  • Cada quen que personalice a súa pintura como queira. Non é para facer hoxe. É para desfrutar na Pascua.


==============================================

  6ºB

SOCIAIS
  • Esquemas das páxinas 133 ( exercicio 2) e 134 (exercicio 1).
MATEMÁTICAS
LINGUA GALEGA
  • Lede este texto e facede as actividades destas dúas fichas.
PLÁSTICA
  • Abride este vídeo e seguide os pasos para realizar unha paisaxe con lápices de cor. 
  • Cada quen que personalice a súa pintura como queira. Non é para facer hoxe. É para desfrutar na Pascua.

Comentários

  1. Ola Irene , son Uxía V. ,a min non me deixa abrir as fichas de mates .Como podo facer?

    ResponderEliminar
  2. hola Irene son Iago eu tampouco podo abrir as fichas de mates

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Xa o estamos corrixindo. É que hoxe á mañá ía tan lenta a rede que foi desesperante meter as actividades... .

      Eliminar
  3. Ola Irene son Uxía Miranda a min tampouco me deixa abrir as fichas de mates

    ResponderEliminar
  4. Ola Manuel,son Alba.A min non me deixa abrir o enlace das fichas de matemáticas.

    ResponderEliminar
  5. Hola Irene. Soy Sabela Padrón y a mi tampoco me deja entrar a las fichas de matemáticas.

    ResponderEliminar
  6. A min tampoco me deixa as fichas de mates.

    ResponderEliminar
  7. Hola Irene soy Álvaro ,no se porque no me deja acceder a las fichas¯\_(ツ)_/¯

    ResponderEliminar
  8. Manuel a min tampouco me deixa abrir as fichas de matemáticas,pideme un permiso.
    Unha aperta Carmen.

    ResponderEliminar
  9. bueno solo me deja entrar a las de gallego

    ResponderEliminar
  10. Bo día. Está claro que temos un problema con esas fichas de matemáticas. Ide facendo o traballo das outras asignaturas mentres o solucionamos.

    ResponderEliminar
  11. Hola,Irene son Breo,non me deixa entrar nas fichas de matematicas.

    ResponderEliminar
  12. Bo día de novo. No primeiro comentario de hoxe un compañeiro escribiu a solución ao exercicio 2 da páxina 136 de matemáticas. Algún voluntario ou voluntaria quere comprobar se a solución é correcta e correxilo en caso contrario? Así non vos aburrides mentres esperades. Grazas.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola. Son Oscar. A min dame
      O primeiro 6h 45min
      O segundo 5h 26 min 14 sg
      O terceiro 9h 52min 25sg

      Eliminar
    2. Moi ben Óscar. Está CORRECTO. Grazas pola túa colaboración. Saúdos.

      Eliminar
  13. A primeira está ben, a segunda non, amin dame 5h 26min 14s, e a terceira tampouco, a min dame 9h 52min 25s.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Xian para enviar os traballos faino ao correo asociado ao blogue que é: ruxerruxe6@gmail.com

      Eliminar
    2. Xa sei que é ese correo, pero non sei ben como envialo.

      Eliminar
    3. Ola Xian. A solución correcta ao exercicio é a que da Óscar no comentario anterior ao teu. As solucións de segundo e do terceiro apartado que das ti están ben, pero deberías revisar o primeiro apartado. Un saúdo.

      Eliminar
    4. Xa corrixin. Como podo facer para enviar os traballos ao correo ?

      Eliminar
  14. Ola Manuel eu fíxeno así:
    3h 48min 1h 37min 25s 5h 29s
    +2h 57min +3h 48min 49s +4h 51min 56s
    ______________ ___________________ ___________________
    5h 105min 4h 85min 74s 9h 51min 85s
    +1h--- -60min + 1min -60s + 1min -60s
    _______________ __________________ ____________________
    6h 45min 4h 86min 14s 9h 52min 25s
    +1h -60min
    ______________________
    5h 26min 14s

    Son Breo

    ResponderEliminar
  15. Intenteino explicar cas contas pero no me saiu ben.Son Breo
    6h 45min
    5h 26min 14s
    9h 52min 25s

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Breo. A solución correcta é a que acabas de dar. Xa sei que non é doado facer este tipo de explicacións no blogue, pero non te preocupes, eu tamén teño as miñas dificultades para que non se me desorganicen as operacións. Un saúdo.

      Eliminar
  16. Ola Manuel, son Alba. Eu xa rematei todo. Un saudo.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Moi ben Alba. Agora comezan as vacacións. A disfrutar! A partir de mañá iremos poñendo no blogue as solucións das actividades desta semana. Cando teñades tempo podedes ir correxindo, pouco a pouco. Un saúdo.

      Eliminar
  17. Ola Mabel, son Alba. Eu xa teño todo feito. Un saudo.

    ResponderEliminar
  18. Ola Xandre. Tes que revisar este exercicio, porque hai algún apartado que non está correcto. Máis abaixo, en comentarios dos teus compañeiros, están as solucións correctas. De todas formas, cando vos dea as solucións das actividades desta semana intentarei explicar de forma máis detallada como se resolve .
    En canto ao traballo de Sociais tedes tempo de abondo para facelo. Xa vos direi á volta das vacacións se o tedes que mandar ao correo ou o recollo en clase.
    Saúdos.

    ResponderEliminar
  19. Ola Manuel. Son Oscar. Rematei todo. Xa deixo plastica e o libro para as vacacions.

    ResponderEliminar
  20. Hola Manuel pidoche disculpas o luns 30 non vin o comentario no que me pedías que dese as respostas a un exercicio.
    Sintoo moito non me fixei nese comentario teu.
    Mándoche agora as respostas ordenadas de maior a menor.
    1- 3,5 >3,4 >3,25> 3,2> 3,17
    2- 17, >0,2>0,18>0,02>0,016
    3- 0,46=0,46>0,45>0,005>0,0004
    Para compensar o meu erro podes mandarme que publique algun resultado dalgunha das fichas.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Unha vez aceptadas as disculpas procedemos a correxir o exercicio facendo as seguintes puntualizacións:

      1º.-O exercicio pídenos ordenar de menor a maior cada grupo de medidas, polo tanto, non podemos cambiar a orde do que nos piden.
      2º.- Temos que ordenar as medidas que aparecen no exercicio, non as equivalencias que nós fagamos para averiguar cal é a maior ou menor. Por exemplo, no primeiro caso a solución correcta sería:

      3.170m < 320.000cm < 325 dam < 34 hm < 3,5 km

      Se queres, podes correxir o exercicio antes de que publiquemos as solucións para poder comprobar despois se o tes claro.

      Eliminar
  21. Respostas
    1. Ola Daniel. A min xa me parecía que andabas algo despistado, porque ti sempre fuches un alumno responsable. Non te preocupes, non pasa nada, non foi un erro, foi un despiste.
      Á volta de vacacións terás máis oportunidades de intervir. Agora disfruta das vacacións.
      Unha aperta.

      Eliminar
  22. Este comentário foi removido pelo autor.

    ResponderEliminar
  23. Irene, estaba lendo e cheguei a un límite onde non hai máis páxinas...Como podo facer para seguir lendo?

    ResponderEliminar
  24. Ola Irene só me quedan as fichas,e tamén estou Kendo.Unha alerta.

    ResponderEliminar
  25. Hola Irene .Xa rematei todo, ahora voume adicar a ler e estudar.
    Ainda non conseguin ver as miñas notas.
    Coidate e feliz semana santa.

    ResponderEliminar
  26. Ola Irene son Iria, chegaronche os correos que che mandei ?. Un saúdo.

    ResponderEliminar

Enviar um comentário

Mensagens populares deste blogue

ACTIVIDADES PARA O MARTES, 24 DE MARZO

RETOS MATEMÄTICOS E RITMOS DIFERENTES